אקדמיה ותיכון

תואר ראשון
במדעי המחשב
_______________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בעבר השיטה המקובלת הייתה שתלמיד המגלה כישורים מיוחדים יוצא ממערכת החינוך הנורמטיבית ללמידת קורסים ייחודיים ואקדמאים באופן עצמאי ובכך מביא לידי ביטוי את יכולותיו.
בתשתית תפיסת העולם של 'תורה ומדע', שתלמידיה מחוננים ומצטיינים, עומדת ההנחה, שיש יתרון גדול, לקיומה של מסגרת לימודית, שכל באי שעריה לומדים את התכנית במלואה, ואינה רק נחלתם של בודדים.
מבנה זה מאפשר יצירת אווירה כללית תומכת והתייחסות מערכתית רב שכבתית, המגויסת כולה לקידום התלמידים ולמימוש החזון תוך התחשבות מלאה בצורכיהם השונים. נוכחות הישיבה התיכונית בתוך קמפוס המרכז האקדמי לב נותנת רוח גבית משמעותית למפעל כולו ונותן ערך מוסף איכותני לתכנית האקדמית.


המסלול העיקרי הנלמד בישיבה הוא לימודי תואר ראשון .B.Sc במדעי המחשב, מטעם המרכז האקדמי לב. הלימודים מתפרסים על פני חמש שנות לימוד, החל מכתה ט' ועד כתה י"ג.

במהלך כתות ט'-י"א, נלמדים קורסים המקבילים לשנה אקדמית ראשונה, באופן מדורג. בכתה י"ב נלמדים קורסים המקבילים לשנה אקדמית שניה, ובכתה י"ג, לשנה אקדמית שלישית.
קיימת אפשרות ללימודי המשך, במהלך שנת לימודים נוספת, לקבלת תואר מהנדס במדעי המחשב. תלמידים אלה הופכים להיות במעמד של תלמידי "עתודה אקדמאית", ומחוייבים לשרת בצבא מיד עם סיום לימודיהם.

 

 

תעודת טכנאים
מכללה טכנולוגית
_______________

 

 

 

 

 

מתוך ראיית צרכי העתיד במדינה ובצבא, וההכרה כי לא די בידע מופשט אלא תרגום הידע התיאורטי לכלים מעשיים, לומדים התלמידים במהלך לימודי התיכון, לימודים טכנולוגיים במסגרת תכנית טכנאי אלקטרוניקה.
השילוב של לימודים אקדמאים באוריינטציה מעשית-טכנולוגית, בונה את מהנדסי העתיד ופותחת צוהר משמעותי לשערי ההיי-טק.
היחידות המיוחדות בצה"ל בפרט והתעשייה בכלל מקבלות בברכה את בוגרינו המשמשים בתפקידי מפתח בעמדות בכירות ומביאים לידי ביטוי את הכישורים הייחודיים שהם רוכשים במהלך לימודיהם בישיבה התיכונית מתוך תורה ויראת שמים.

 

 

 

טקס קבלת תעודות B.Sc במדעי המחשב
_______________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בשנים האחרונות סיימו מעל 300 בוגרים של תורה ומדע תואר B.Sc במדעי המחשב. אחוז תלמידי הישיבה התיכונית המסיימים מהישיבה התיכונית בהצטיינות והצטיינות יתרה, מכלל בוגרי המכון האקדמי לב אינו עומד ביחס למספרם מכלל תלמידי המרכז האקדמי. העוצמות עליהם מתחנך הנער בישיבה התיכונית, מדרבנות אותו להשקיע ברצינות בכל דבר בו הוא עוסק, מה שמהווה את הרוח החיה מאחורי ההצלחה של התלמידים והמוטיבציה שלהם להגיע רחוק.

 

טקס קבלת תעודות